Magsjukan sprids!

Idag i skolan har jag känt
mig helt fruktansvärt dålig, huvudet kändes som att det skulle explodera och magen likadant där, fick springa några gånger på toaletten (kändes varje gång som att jag skulle spy, som jag typ gjorde en av gångerna också). Igår låg pappa liggandes hela dagen (magsjukan hälsade på, och gör fortfarande) men han är mycket bättre nu men
fortfarande är han smittsam och sjuk. Vill verkligen inte få magsjukan nu,men det blir det väll snart i alla fall, det har gått runt en massa nu, Jessica på pizzerian fick magsjukan (men är frisk nu) för inte så länge sedan och mammas jobbakompis och hennes familj har/har haft det.

Idag fick jag betsämma mat=) spaghetti och köttfärssås, riktigt gott.
Massor av kramar Nettan!


Min gulliga princessa Aurora=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0