Min dag med Hilma!

Skola idag igen, och när jag kom hem typ vid 3 så gick jag en sväng med hunden (Pelle) och sedan hälsade jag på mamma och Maria på macken, alltid lika trevligt=).
Jag tänkte och tänkte och sedan blev det som jag hade tänkt =) att gå och hämta Hilma. Hängselbyxor med snyggt rutigt mönster och en brun/rosa body och ett par rosa strumpbyxor tog jag på min princessa och hälsade såklart på Emma oxå=), sedan gick jag och Hilma till macken.
Det blev att åka pulka hela vägen till macken=) och när vi var på macken ville Hilma ha korv och mos (en specialare) hihi.
Hilma smaskade och sedan ville hon ha glass (sandwich med pepparkakssmak) och det fick hon oxå, och den slank oxå ner (bara halva), sedan gick hon och tog en liten chokladkaka (utan att jag såg det, men hon hade redan öppnat den så hon fick den). Toffsar i håret satt jag sedan upp i Hilmas hår, så hon blev finare än innan (kan hon bli det?!) och Maria och mamma tyckte oxå att Hilma blev jätte fin i sina toffsar=).
Sedan bar det av hem i Hilmas röda pulka såklart och då gick det undan=). När vi sedan var hemma (hos Kristina m f) så lekte vi (Hilma & jag och Emma) sedan blev det glutenfri & laktosfri kladdkaka och vispad laktosfrigrädde som dom bjöd på, jätte gott=).
Mamma och pappa hämtade mig (med bil) vid cirka klockan 20:20 så då blev det pussar och kramar fån Hilma och till Hilma och hejdå till alla dom andra (Magnus & Kristina och Emma).
Kramar Nettan!









Kommentarer
Postat av: kristina

Följde Sotis med?

Och banan ser jag... 08.20 är på morgon(Hmm, hittar dig inte här), 20.20.

Kjam

2009-02-13 @ 02:42:59
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: mupp

Glass och choklad till någon som är laktosintolerant?

2009-02-13 @ 11:12:32
Postat av: nettan

mupp; hon är inte laktosintolerant det är Emma och jag som är det.

2009-02-13 @ 13:18:45
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: nettan

Kristina; Nää det gjorde han inte han kom när vi bara var utanför huset.

2009-02-13 @ 13:19:34
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0