Narkoman med halstabletter!

Idag åkte  "åk 7-9"  till Aboda och åkte skidor samt pulka men jag följde ej med (har varit ganska förkyld och jätte ont i halsen så det var ingen bra ide att vara ute en hel dag i kylan då), så det fick bli att vara hemma, och ta att lungt=).

Det är bra att det börjar lösa sig, alla "problem" är ju till för att lösas, att börja kunna skriva och prata som vanligt igen känns jätte bra. Det känndes som att en sten föll från mitt hjärta, det är inget tungt jag måste "bära" på längre, det känns skönt.
Just nu käkar jag halstabletter så att det bara sjungar om att (min hals gör jätte ont).
Hoppas alla ni andra har det bra.
Kramar Nettan!

"Mitt" älskade barn!


Kommentarer
Postat av: kristina

Det är bara att traska ut i snön...

2009-02-11 @ 19:09:04
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0