Var ska detta sluta!

Det var för någon vecka sedan (kommer inte riktigt ihåg),
så åt jag en kladdkaka både gluten och laktosfri (jag har både gluten & laktos) och efter några minuter efter att jag hade ätit upp den så kom den upp lika snabb igen, jag blev varm i hela ansiktet och kände att jag bara ville spy så rusandes till toaletten med ont i magen och illamående!
Då sa både Kristina och jag att det kanske bara berodde på att jag inte hade ätit så mycket den dagen (hade inte ätit på flera timmar innan jag åt denna kaka), så tänkte inget mer på det och idag igen så bjöds jag på denna goda kladdkaka (men tog bara en liten bit, för hade ätit nästan precis innan) och efter att jag ätit upp denna kaka så gick jag och Kristina ner till datan och Kistina skulle visa en sak eller vad de va, och det tog inte lång stund så fick jag springa till toaletten för att jag kände att det kokade i ansiktet och magen gjorde jätte ont och gav mig i väg till toaletten medan jag sa till Kristina, jag kommer snart shit jag måste spy (eller nåt sånt) och som jag sa så gjorde jag det, spydde och såvidare, efter mitt "toabesök" så berätta jag för Kristina att jag mådde dåligt efter kladdkakan denna gången med, och hon tyckte det var konstigt, för Emma kan ju äta den (Emma har oxå gluten och laktos) så jag gick upp och hämtade innehållsförtäckningen och läste att den var helt gluten och laktosfri.
Konstigt, då kanske det är något mer jag inte tål?!
Hoppas inte det, tycker det räcker med det jag har=(
Jag har celiaki (gluten) & lakos och tål inte ägg i "fastform" altså helt stekt eller kokt ägg men i mat tål jag ägg.
Så vad kan det vara?
(kanske har sagt fel någonstans så Kristina rätta mig om jag har fel)
Glutenkramar från Nettan!



Kommentarer
Postat av: Sara

spana gärna in tävlingen i min blogg :)

2009-02-25 @ 22:10:56
URL: http://leav.blogg.se/
Postat av: Sara

spana gärna in tävlingen i min blogg :)

2009-02-25 @ 22:10:58
URL: http://leav.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Stackare! :/ Hoppas att det verkligen inte är något mer!

Din sida var jättesnygg! :D

Vi ses imorgon :) puss<3

2009-02-26 @ 15:45:25
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Nettan

Beatrice; Nää det hoppas inte jag heller, att det är något mer alltså=).

tack=)!

ahh det gör vi puss<3=)

2009-02-26 @ 16:05:38
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: ullrika

jag är inte särskilt kunnig på området men nog tycker jag absolut att det låter som allergi? har du pratat med sjukvårdsupplysningen? dom är jätteduktiga på att reda ut "problem" och lösa mysterium!



ps. hittade hit via kristinas blogg som jag har läst väldans länge! kul att få läsa lite av/om dig, mer än det jag sett i k:s blogg menar jag :)

2009-03-02 @ 23:37:50
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: nettan

Ullrika; Ja jag är orolig för att det är en till allergi, så hoppas verkligen inte det, ja vi har ringt till "min" doktor och skulle fråga men när det inte var så allvarligt så skulle det ta ett tag tills dom svarade på min fråga.



Vad roligt att du hittade mig där igenom, som sagt hon har skrivit en hel del om mig så kan förstå att det kan vara ganska roligt att veta vem personen är som hon skriver om=), och du är riktigt välkomen till min blogg igen=)Kram!

2009-03-03 @ 16:26:21
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0