18 år & 3 barns mamma

Måste bara skriva att jag gillar Beckas blogg "18 år & 3 barns mamma"  läser hennes blogg dagligen jag vet inte vad det är som jag gillar med den men den är så härlig på något vis så har ni inte kollat in hennes blogg så gör det hehe:) och hon har så grymt söta barn (jag älskar ju barn så det kanske är därför jag gillar hennes blogg) hehe.

Många säger att unga mammor inte är bra för barnen och en massa trams, alltså det finns ju hur många mammor som helst som inte "sköter" "älskar" sina barn som inte är några unga mammor utan ja vad ska man säga "normalåldersmamor" i typ 30 års åldern.

 Vet själv en tjej som är 17 år och har en liten tjej som är ungefär 1,5 år och hon älskar sitt barn och allt sådant som en mor ska göra :) så klanka inte ner på dom bara för att dom har barn och är ungdommar.
& här får ni en härlig bild på Beckas tvillingar en bild som jag tog från hennes blogg:)


& på bilden står oxå länken tll Beckas blogg :) Kram på er alla


Kommentarer
Postat av: mammabecka

Tack snälla söta du! :)

2009-01-12 @ 19:30:43
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: JONNA

jag tycker hon är tuff & beundrans värd :)

2009-01-12 @ 22:34:19
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0