Händelserik dag!

Det började med att jag var barnvakt åt Aurora, och hon visade mig sina leksaker hehe=) och vi (hon) lekte med barbiedockor=).
Och snälla Maria (Auroras mamma) frågade om jag ville ha pengar för att jag var barnvakt eller om jag ville ha piercing (till navlen) och det var så klart jag ville (har ju velat ha nya nu as länge) =) så dom plockade på mig en massa och jag fick beslut ångest så jag fick alla som jag tyckte var fina =).

Sedan kom Simon hem (Auroras pappa) och vi 3 åkte till macken (Aurora oc jag gick faft Simon åkte bil för han hade skatat hela dagen så han hade ont i benen) och där åt vi mat och sedan så åkte Aurora och Simon hem.

Jag var kvar på macken med Jesper och shit vad tiden gick fort när vi var där, men vi gjorde nytta oxå hehe=) Jesper diskade mot betaling Jessica sa -jesper vill du diska? 
                               -Jag? diska? säger Jesper
                              -ja du ska diska, om du vill? säger Jessica
                             -ja visst säger Jesper            
                      -Ska du ha 30 kronor eller 20 kronor? säger Jessica
                           -jag tar 30 kronor säger Jesper
               och så visade Jessica disken och jesper ångrade sig och sa           
                       -nää jag ska ha 50 kronor om jag ska göra detta. säger jesper
                        -Okej sa Jessica 
                                 Och så skakade dom hand på det, hehe.     
och jag vek pizzakartonger fick 1 krona styck och veck 46 stycken så fick 46 kronor hehe men gjorde att inte för pengarna, ville bara vara snäll=). 


Bild på piercingarna jag fick;)

Aurora hjälper mig att hålla upp tröjan när jag ska ta kort på en av mina nya piercingar=)

Aurora blev lite ivägen när jag skulle ta kort, men vad gör det när man är så söt=)

En rolig bild på mig och Aurora=)

Jesper diskar=)

& han diskar fortfarande=)

Visst är han duktig=)

                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0