Pizza ätande!

Igår gick Hilma och jag och åt pizza på pizzerian :) massa mums med hjärtanpizza:). Måste bara skriva en sak som jag blev väldigt sur över igår när Hilma och jag satt på pizzerian, det va en tant som satt och kollade typ på oss hela tiden när jag pratade och gullade med Hilma och tog en massa kort på henne, sen plötsligt frågade hon hur gammal Hilma var och jag svarade 2 år sedan sa tanten men det är väll inte din unge? jag bara nää det är det inte (och tänkte typ nää men det är min sötnos) och så svarar tanten åhh tack och lov och sen gick hon, igentligen skulle jag ha sagt och vad menar du med det? Mamma är ingen ålder och inte heller något man bara blir det finns mammor som är 15 och är mycket bättre än dom som tillexempel är 32!






Sen var Hilma mätt & go. Kram


Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: haha ja det gör ju det :)

2009-01-18 @ 13:43:54
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0