saknar

Emma & Hilma håll i er snart kommer kanske "nett" och tar er hihi, nää men har inte sett dom små härliga "sakerna" typ sen förra tisdagen eller något sådant att jag har stått ut!!. Jag brukar inte klara typ en dag utan att träffa dom men ahh nu har man ju varit sjuk i några dagar men nu måste jag faktist träffa dom:). Och jag vet vad mina charmtroll kommer att säga eller i rätta sagt skrika "nett" "nett" "ja nett" hihi det är ju tur att någon blir glad när jag kommer i alla fall (det finns fler som blir det då men ändå) men inte lika mycket som dom:D. Och den här gången får dom oxå förberädda sig på lite "skrik" hihi inte direkt men ändå och massor av kramar och pussar av lilla mig:). Så nu måste jag ju hitta en bild på gullungarna bara för d (är på mammas jobb på den datan därför jag ska leta annars hemma har jag miljoner med kort på dom).


           En bild på Emma när hon var en liten tjej (hittade inga nyare kort på denna datan)

& en söt liten bebis Hilma :) (samma sak här fanns inga nyare) tänkte på en sak båda bilderna är ifrån julen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0