Sjuk

Idag gick man då upp vid halv sju för att fixa iåning sig, äta frukost, ta på sig kläder med mera jag gjorde allt detta men några minuter innan jag skulle gå till bussen så ringde jag till mamma och sa att jag nog inte klarade av att gå till skolan idag så det fick bli att vara hemma (igår kväll & idag har jag haft jätte ont i magen och feber och ilamående, vet ej om jag har fått i mig nått olämpligt). Nu sitter jag i alla fall vid datan och det känns som mitt huvud håler på att sprängas & min mage den ska vi inte tala om men jag får helt klart krya på mej.

Sjuk sjuk sjuk så långt bort jag ser riktigt tråkigt ska jag lova så det fick bli att tänka på något annat än bara sådant så jag gjorde chokladbollar :) mums



KRAM :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0