Skoj med Emma & Hilma

I kväll så gick jag till Emma & Hilma mina gullungar=), och först gick jag & Hilma till macken och köpte godis och kaffe och Hilma fick en bit pizza av Maria=) och Hilma pilma hälsade på Jesper (min kusin som är 10 år tror jag) & det tyckte Hilma var roligt sedan gick vi hem och Hilma babblade om allt och vad hon hade gjort på dagis idag hihi=). (Emma ringde till mej när jag var på macken och sa att hon ville ha smågodis, och det tyckte hon var jätte roligt att ringa till mig asså) så när jag kom "hem" så var Emma jätte glad för att jag hade med en påse godis till henne och sa att Hilma och jag var duktiga som hade varit på macken hehe fråga mig inte varför=). Sedan blev Emma och jag sugna på att fotta, så det blev så, så sedan när vi var klara och jag kollade på kameran så stod det "bilder 52 stycken" snacka om mycket=).


Emma & Hilma lika glada och söta som vanligt=)


Sedan blev Hilma ledsen och tvär (vet inte varför antagligen sa Emma något)


Så jag bar upp Hilma så hon fick massor av pussar & kramar så hon blev glad=)


Så Emma blev avis och fick oxå komma upp & pussas & kramas=) hihi
Men ska sova nu Kram Nett=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0