Skola

Idag var det att gå upp tidigt igen men jag tyckte inte det var så farligt har gått upp några dagar tidigt faktist ganska många på jullovet så att, dagen var ganska kort i skolan för jag slutade vid halv 2 idag och sen blev det att följa med Kristina till "hudläkaren" för att förstora sina läppar igen för sist hon gjorde det så höll dom bara några dagar så att hon fick denna gången gratis för det, och Kristina du blev jätte fin:). Sen var det på väg hem och blev tillfrågad om jag kunde vara barnvakt nästa lördag åt en som heter jessika hennes barn Safrira (vet inte hur det stavas) 1 år och Theodor 3 år det ska bli riktigt roligt tycker i alla fall jag, det är roligt när fler frågar om barnvakt till sina barn då vet jag ju att jag är en bra barnvakt annars skulle dom väll inte låna ut sina barn till mej?? och mer än en gång oxå hehe och jag vet att jag är bra med barn för det tycker jag själv och det känner jag oxå sen har ju många sagt det:) hehe måste bara skryta lite om mej själv;)


Hilma och min sovande pappa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0