Slö dag

Har inte skrivit något idag men seriöst kommer inte på något att skriva om =).

MIn dag har varit bra har varit i skolan som vanligt och slutade ganska tidigt idag 14.20 och har haft massa roligt i skolan fast dom två sista lektiornerna ville jag bara DÖ hade grymt ont i huvudet så att det känndes som att hela huvudet skulle sprängas i luften men nu känns det mycket bättre=) och min gulliga och snälla pappa hämtade mig från skolan idag så att jag slapp vänta på den sega bussen som aldrig kommer, så när jag gick ut stod pappa så fint pakerat vid matsalen och väntade på mig =).
Sedan svängde vi in vid  konsum och handlade mat som vi skulle ha idag och lite andra prylar=).

Dagens mat blev pyttipanna & ägg, riktigt gott faktist =).
Emma Felicia Marie Roos saknar dej grymt gumman så får bli att hälsa på dej någon dag nu i veckan =).
Hilma Anna Marie Roos samma sak med dej min älskade sötnos=).



Fick bli en bild på Emma & Hilma när dom är ute & går och en underbart vacker bild på Hilma tagen av mig =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0