Sminkparty

Jag känner mig fortfarande lite "krasslig" men idag blev det skola för mig och det var faktist ganska kul att prata osv för när jag va hemma så var det ju inte så många att snacka med hihi (var då ensam hemma). Idag snackade Jessica och jag förfullt om vilka affärer osv vi ska besöka när vi åker hela 9an till Stockholm :) det  ska bli roligt.

Ikväll blir det "sminkparty" eller vad man ska kalla det, fick reda på att jag skulle gå på detta går av mamma som sa -ahh men du & jag ska gå på det och jag bara -va?? men ja så är det hihi men när hon berättade om det så lät det ganska roligt ändå faktist vi ska sminka varandra eller var det var och sen ska en prata om smink och hudprodukter :) och en till posetiv sak var att min kompis Elin oxå skulle följa med sin mamma (då blir det lite roligare) hihi:).


Mitt badrum & jag hihi :) //Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0