Torsdag!

Shit vad ont i huvudet man kan ha då, nyss så blev det en smoothie fast idag blev det med exotiska frukter istället för jordgubbar & blåbär (måste ju variera lite) fast det var lika gott det och nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem (hon har varit i Kalmar på kurs) så att vi (hon) kan laga mat sedan och lite sådant och just det höll på at glömma pappa, han kommer ju oxå hem hehe =).

Idag blir det fortsättning på boken "I taket lyser stjärnorna" läste lite påvägen hem från skolan idag (på bussen) så måste fortsätta snart för den är så bra =), sedan blir det oxå läxor i stora lass haha nää vi har faktist inte så mycket läxor i vår klass 9c =).

Föresten Johan grattis till din lillebror som kom typ förrförra helgen och som nyss fick namnet Benjamin, välkommen till världen Benjamin!
Kramar Nettan!


Emma & jag =) Kram


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag har också ont i huvudet :/ "I taket lyser stjärnorna" går inte den på bio? Om det är den jag tänker på så vill jag se den nångång! :D GRATTIS TILL JOHAN! :D haha. Söt bild på dig och Emma =)<3

2009-01-29 @ 16:48:08
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0