Vilken dag!

Det börjar med att man försover sig, och sedan så slänger jag på mig kläder och kollar på klockan att jag har god tid på mig så när jag har fixat iåning mig och ska gå till bussen så kommer jag på att jag inte har min skåpsnyckel. Och är tvungen att leta efter den och när man äntligen hittar nycklen och är påväg till bussen, & väntar på att bilarna ska köra förbi så att jag kan gå över på andra sidan så kommer det en lastbil i fullfart och skvätter upp snöblask blandat med en massa grus på hela mig, snacka om att jag vända hemmåt igen skit tjurig. Efter att ha slängt av mig dom blöta kläderna och bytt om till ett par torrare, så skjutsar mamma iväg mig till skolan. Allt verkade vara över nu med min otursdag men nej inte det för sen sätter det igång värsta mensverkan så att man håller på att dö så efter att ha stått ut med det, så kom mamma och hämtade mig vid lunchen. Det fick bli att ta "Pronaxen" som vi köpte på apoteket och bara ta att lungt. Kram

En busig bild på ett par busiga tjejer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0