4 månader

Nu har det gått 4 månader utan dig, det känns jättekonstig och helt ofattart att du har varit borta så länge ifrån oss och att du aldrig mer kommer hem igen.
Jag ser på barnen och ser dig, det känns "skönt" att du lämnat efter dig något så att vi minns dig, det gör vi ändå men vi minns dig större och på ett annat sätt.

Idag så var Emma och Hilma hemma hos mig, när vi satt vid matbordet och skulle sätta och ned och äta, protesterar Hilma att sätta sg ned och säger sedan "jag saknar min pappa" sedan satt hon sig ned och åt
Det grep tag i hjärtat och tårarna rann ned för mina kinder när jag hörde hennes lilla röst säga dessa ord.

Men Magnus jag saknar dig också, jag hoppas att du vet om det och för varje dag som går så blir saknaden allt större.
Att veta att du aldrig mera återvänder är hemskt och det känns så overkligt att veta det.
När jag kollar på kort där du är med så känns det helt ofatbart att jag aldrig mer får träffa den personen, att jag aldrig mer får träffa dig.
*gråter som ett barn*

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Svar; Ja det var fint. Bada du du i bubbelpoolen?

2009-07-26 @ 11:55:54
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0