Min blogg!

Ska snart och rida,det är jättekul (jag vet Kristina att du inte kan förstå mig men jag tycker att det är så mysigt) och skönt att få hjärnan på andra tankar. Jag mår fortfarande inte bra (fysiskt) mår jätteilla,är jättetrött, och allt negativt men jag blir rätt rastlös utav mig så jag måste att ha något att göra i alla fall om jag mår som jag gör.

Jag hoppas att jag snart piggnar till och inte mår så fruktansvärt dåligt hela tiden och inte är så trött, och lägger in lite fler inlägg på bloggen men som Mamma Melissa skrev i en kommentar till mig, Låt bloggen vara din... och den speglar ju delar av hur du mår, så be inte om ursäkt. Det är helt rätt bloggen är min och den handlar om mitt liv och om hur jag mår efter Magnus död O.S.V, så jag ska inte be om ursäkt men jag känner ändå att jag börjar bli tråkig och det är ju inte kul.
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är själens sätt att uttrycka sig, att visa att du inte mår bra, genom att göra de psykiska smärtan till fysisk smärta.

Du behöver ha din tid o läka, o det kommer, låt dig själv ta den tid du behöver:)



Kram Mickys

2009-07-29 @ 20:35:10
URL: http://mickysfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0