Onsdagar...

Onsdagen är den värsta dagen i veckan, då är jag som mest sårbar,talar någon om Magnus kommer tårarna direkt,saknaden blir som större och jag har svårast att somna dem kvällarna/nätterna.

På en onsdag så dog Magnus, det är nog därför allt känns extra jobbigt just då. Igår när jag jobbade så bara stod jag ett tag vid kassan (det var just då inget folk i butiken) plötsligt så bara börjar mina tårar att rinna och jag känner att jag bara vill lägga mig ner och gråta och skrika av ilska, just då den onsdagen så blev saknaden för Magnus för stor så jag blev ledsen för att han var borta och aldrig mer kommer hem igen och samtidigt väldigt arg för att det är som det är och att jag inte kan göra något åt det.

Jag har också kommit på en sak, jag förstår nu varför jag är sådan på just onsdagar men jag har kommit på en förklaring till varför det är så.
På en onsdag så brann också huset ned, det mår jag också väldigt dåligt för så två hemska saker har tyvärr hamnat på samma dag och gör att onsdagar blir dem värsta.

Istället för att fredagar den 13 just är otursdagar så är mina "otursdagar" på onsdagar och om jag ska säga datum så är det den 23 och 25.

Detta är förklaringarna till varför just dem dagarna är värst, eller dagarna kan gå hyfsat bra det är kvällarna/nätterna som är som värst då (dem är inte bra annars heller, men dem är värst då).



Saknar dig Magnus, snart är det hela 4 månader sedan du dog, tiden går extremt sakta utan dig men såhär länge har vi aldrig varit utan dig.
 
När vi var åt Åre ihop så filmade vi en massa hela tiden, jag tänkte att jag skulle sätta mig ner att kolla på filmen någon dag, men jag vet inte än om jag har mod och kraft att kolla på filmen där du är med, det kommer att bli fruktansvärt jobbigt men jag känner att jag måste göra det, jag vill verkligen se dig igen.
Glad som du var hela veckan i Åre, det vill jag se, jag vill se dig le igen och höra din röst.
*gråter* jag gråter mig igenom skrivandet, men det känns ändå bra att få skriva till dig.
Jag älskar dig
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lilla vän ;/ Det var fint skrivet. Titta på filmerna när du känner dig redo, du har dom kvar och du gör det som känns bäst för dig!

Kram

2009-07-17 @ 11:40:44
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0