Sakerna till barnen!

När jag skrev om mitt inköp för några dagar sedan så skrev jag också att jag hade köpt Emma och Hilma envarsen sak också, jag har glömt att säga och visa vad det var så jag hade tänkt att göra det nu:).

Emma fick ett par söta trosor utav mig med bamses katt "katten Jansson"på :)

Och Hilma fick ett par söta trosor hon med, med Bamse,skalman,lille skutt och "pippis" häst:).
Hilma är nu blöjfri och andvänder nästan bara blöja om nätterna, jag är jättestolt över henne och kände mig så himla tvungen att ge ett par trosor till en blöjfri tös:), men man kan ju inte bara ge ett par trosor till en tös för då blir det orättvist, så jag gav till två töser så Emma fick också ett par:).
Magnus skulle vara så stolt nu, men jag får hoppas att han kan se oss och känna stoltheten ifrån himmlen.
Kramar Nettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0