Jobb Nett!

 Idag har jag precis som de andra dagarna (måndag,tisdag och onsdag) jobbat på macken:), det är jätteroligt och de är många som har sagt att jag är duktig och trevlig:), det är alltid roligt att få snälla kommentarer, tack alla:).
Imorgon ska jag jobba igen men i helgen så är jag ledig:), men jag ska hjälpa till ändå, för det är roligt och så har jag inte så jättemycket att göra ändå, men på söndag kommer mina älsklingar hem:).

Och idag har jag beställt kläder på bubbleroom också, så kläderna kommer väl snart också:), är alltid lika roligt att få hem paket med en massa kläder i *hihi*. Och så fick jag bubbleroom tidningen också utav mamma och där i fick man 100 kr billigare på sina varor om man handlade för minst 300 kr, så då sparade jag 100 kr hehe:).
Jag har också beställt en sak eller igentligen två saker på internet, men jag tänker inte säga vad det är för en jag har fått hem det:), för det var något jag inte förstod så jag får se om det blir någon beställning och att jag får hem dem, och det hoppas jag med:).
 
Jag bakom kassan *hihi*:).


Förstår inte att du aldrig mer kommer hem och att jag aldrig mer får prata med dig.
shit vad jag saknar dig, det finns inte ord att mäta min saknad med.
När jag får mod och kraft så ska jag besöka dig oftare.
Jag älskar dig Magnus
Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0