Hemma igen!

Nu är jag hemma igen ifrån Öland, som sagt "borta bra men hemma bäst", usch vad trött jag är nu efter dessa dagarna på Öland, det har såklart inte blivit så mycket sömn, men i alla fall om jag är hemma så blir det ju inte så mycket sömn heller, jag tror ni förstår varför. Det har varit jätteroligt på Öland, när man gör saker typ hela tiden så får man lite andra tankar, men det har varit mycket sorg inblandat för det, allt känns än så konstigt och ofattbart.
Saknar dig.
Kramar Nettan!

Jag och min kusin Dennis

Saknar dig otroligt mycket Magnus!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Fina bilder :)

2009-06-21 @ 15:25:13
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0