Livet är hemskt men ändå så underbart!

Livet är så konstigt, livet är så grymt, elakt och hemskt men ändå så är det så fantastisk underbart.
Vi har varit med om mycket hemskt den senaste tiden och då känns livet bara så orättvist och hemskt, men ändå så har det hänt en massa bra saker under denna tid och före denna tid.
För det är klart att det är underbart också, skulle jag inte ha fått denna gåva (livet) så hade jag aldrig fått träffa mina underbara föräldrar,syskon,släkt,vänner och alla bekanta samt min extra familj som står lika nära hjärtat som min egna familj.
Jag hade inte heller fått chansen att träffa Magnus som var en underbar person, det var bra att jag hann att träffa honom som sagt det var nog ödet som bestämmde att jag skulle träffa den familjen.
Men som sagt var det toppen att lära känna Magnus men hemskt är det att jag sedan inte får träffa honom mer, och att han togs ifrån när jag hade en sådan bra kontakt ihop med honom.

Livet är så lustigt,konstigt,hemskt och elakt men ändå så är det så fantastisk,härligt och underbart.
En fantastisk gåva som vi har fått och som vi ska vara rädda om.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0