Midsommar utan dig!

Snart midsommar utan en viktig person:(, på midsommar var det precis två år sedan min familj och jag firade midsommar ihop med Kristina & Magnus och Emma & Hilma, då var Hilma så liten (6 månader) så då lekte vi mest med Emma i Kristinas föräldras gammla hem var vi då, där firade vi midsommar ihop i det tråkiga vädret och spelade spel:). Men vad gjorde det att det regnade och var tråkigt, vi hade ju varandra, det är huvudsaken för mig.

En midsommar utan Magnus
det går inte att föreställa sig denna saknaden efter dig Magnus
jag trodde aldrig att man kunde sakna en person såhär mycket, men jag hade fel
Du är saknad och älskad♥
Jag komer inte att fira midsommar utan dig, för vad jag än gör och är så är du med mig, så du kommer att fira ihop med mig, och det känns bra.
Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0