Öland igen!


Ölandsbron:), nu är man då på Öland, igen:)

När vi (mamma,pappa och jag) kom till Öland så solade vi lite i typ en timme,och sedan så gick vi och åt på resturang, jag åt "Black and white" det var jättegott. och efter det så gick jag och köpte mig en mjukglass med tutti-frutti strössel:).
Nu sitter vi och kollar på "Lotta på Liseberg", jag är jättetrött, så ska snart gå och lägag mig, för jag somnade som vanligt jättesent inatt igen, jag var jättetrött men som sagt så kan jag inte alltid somna (oftast).
Ni får ha det så bra.
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg,fortsätt kämpa, dt kommer bättre tider

2009-06-27 @ 14:10:25
URL: http://warinthemind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0