Saknar er alla fyra!


Öland, vackert och åter igen vackert:). Idag har alla vi 8 varit och ätit på restaurang, det var jättegott med fin utsikt över havet. Idag kom Emma och Hilma hem, men tyvärr är inte jag hemma så att jag kan inte hälsa på mina små älskningar, men dem ringde till oss idag, Kristina och mamma pratade först och så gav Kristina luren till Hilma och Hilma trodde att det var jag så hon svarade "Hej Nett" jätteglad, men det var "tyvärr" Ling som svarade så mamma gav över luren till mig, och då blev hon glad igen *hihi', vi pratade ett tag och så började hon frågade när jag kom hem och så frågade jag om hon saknade mig, och då svarade Hilma "ja jag saknar dig jättemycket" det är så gulligt när hon säger så:), och jag saknar henne med:). Efter många om och men så fick jag äntligen prata med Emma med, (Hilma blev jättetjurig när hon inte fick prata med mig mer) Emma och jag pratade ett tag och så pratade jag och Kristina till sist:), jag saknar dem så mycket, som sagt "borta bra men hemma bäst", kommer att bli härligt att få komma igen till dem:).

Nu sitter jag och äter korv med bröd, mums:) nu har mina två bröder och Hanna,Jimmy och Jesper åkt hem och nu har mammas och pappas två kompisar kommit hit istället.
Kramar Nettan!


I miss you, Magnus♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0