Tack John & Hanna!


Idag på morgonen så kom John och Hanna hem ifrån Kreta, och med sig hade dem en jättefin navelpiercing till mig eftersom att jag fyllde år i Onsdags och dem var inte hemma då.
Nu så har John och Hanna ätit hos oss, och snart så ska pappa,John,Hanna och jag åka till Kalmar, men mamma började jobba nu vid 4 så hon kan inte följa med.
Jag ska kolla på en datorväska till mig som jag kan ha min bärbara dator i, det är bra att ha för under sommaren så ska jag inte vara hemma så särskilt mycket, men bra är det att jag ändå kan blogga för det:).
Men som sagt Tack för den jättefina navelpiercingen, med en delefin på, made in Kreta:).
Nu ska jag gå:).
Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0