Sömnproblem!

Imorgon åker jag till Öland igen, det blir väl att vara där 1 1/2 typ, vi får se hur vädret blir och så, för det avgör ju en hel del.
Idag har jag inte alls gjort mycket förutom att jag var med Tina lite idag, måste snart gå och lägga mig för jag är grymt trött och jag vill inte sova hela dagen imorgon, och så har jag ju också problem att somna så om jag går och lägger mig för sent tar det ytterligare några timmar att somna (oftast).
Det har blivit så sedan Magnus gick bort, igår så var jag jättetrött men jag kunde inte somna förens efter 2-3 timmar efteråt. Oftast så fäller jag en massa tårar inann jag somnar också. Det är på kvällarna som det är värst, det är då det är tyst och lungt, och då är det värst, det är då allt kommer hela den hemska saknaden.
Jag får se hur set blir denna kvällen, jag hoppas så klart att det blir en "bra!" kväll ( ingen är bra men det finns bättre och sämre). Det går inte att beskriva saknaden efter honom, jag fattar inte än att Magnus aldrig mer kommer att komma hem.
Jag saknar honom så j*vla mycket, det går inte att beskriva saknaden.
Kramar Nettan!

Du är älskad och saknad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0