Bad och trampbild!


Jesper som är nere vid stranden och leker:)

Vi bytte sedan havet mot poolen, mycket varmare i vattnet:)

Jag som precis har badat

Efter badet så hyrde vi en "trampbil" och cyklade på:) Hanna,John och jag

Idag har det varit toppen väder hela dagen som dem andra dagarna:), vi har badat i havet men det blåste dock ganska mycket och så var det rätt kallt i vattnet, men jag badade det för det kännde mig tvungen *hihi*. Efter havet så gick vi till poolen istället och badade och solade, jag har dock bränt mig väldigt mycket. Efter ett tag vid poolen så gick vi hem och åt lunch sedan så hyrde Marcus,Jimmy och jesper en cykel tillsammans och John,Hanna och jag en cykel tillsammans, vi cyklade runt i en halvtimme. Jag har nu duschat och gör inget specielt förutom att jag bloggar, ikväll så ska vi äta ostkex och kräfftor, mums:).

In grief and joy, we live on with each other.
                   I miss you!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-06-28 @ 17:17:51
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0