Älskar dej hjärtat!

Shit vad förkyld man kan vara då, näsan rinner i ett hela tiden och det känns som att jag har feber men det har jag inte som tur är, men jag känner mig jätte varm som att jag snart ska brinna upp (det lät lite läskigt).

hehe måste bara skiva Jippi på fredag jobbar jessica igen (hoppas du ser detta=)).

Saknar min bebis jätte mycket, måste gå och hälsa på henne någon dag
Min älskade Hilma.

Sen blir det att kanske vara med Elin någon dag, alltid lika roligt och så kanske Fred är med oxå, vet inte riktigt men det gör inget dom är båda lika glada,roliga och snälla=)

Just nu sitter jag på datan på mammas jobb och segar och stör mig på min irriterande förkylda näsa, hihi=).
Kramar Nettan!

♥Älskar dej hjärtat♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0