Äntligen Lördag!

Igår när jag hade lämnat Hilma så gav jag mig av till Elin & Fred med en hyrfilm "Rally Brudarna" men när jag är mer än halvvägs så möts jag utav Elin och Fred som säger att vi ska vara hos mig istället och jag försöker övertala dom att vi ska vara hos Elin i stället, men efter många om och men så gick vi hem till mig.
Hemma hos mig så paxade vi oss vars en plats i soffan samt  fåtöljerna ochkollade på "Rally Brudarna" efter ett tag när vi hade kollat kom mamma & papa hem och gissa vem dom hade med sig? jo Jesper, som ville sova hos mig hehe, och det fick han men under filmens gång så satt Jesper i en utav fåtöljerna och på golvet och var jätte tyst (han var säkert blyg för han har ju aldrig träffat Fred innan).
Efter filmen (filmen var bra fast lite seg) så satt vi oss nere vid datoreerna, Elin vi den bärbara och Jesper vid den andra, och Jesper hade väldigt roligt åt att Fred hade lånat Elins byxor som det stod "Elin" på rumpan, så när Jesper ville ha hjälp med the sims2 (som han höl på att instalera),
så skrek han på Fred oh sa "Elin den andre".
Vid 23.00 snåret (något sådant?) så gick Elin och Fred hem och Jesper och jag gick och la oss.

Vi får se vad denna dagen ger=).
Kramar Nettan!

♥Älsklingen♥






Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ha ha... elin den andre! ha ha... tänker bara på Chipmunkarna... när de skulle döpa sin katt och inte kunde enas... "Knatte-knutte-den-grå" hette första katten och sedan "Knatte-knutte-den-andre"!



Kanske nya smeknamnet... knatteknutte... istället för Elin den andre;.)

2009-03-08 @ 01:46:30
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Nettan

Mamma Melissa;Hahaha, kanske ska börja kalla honom för det hehe=)

2009-03-08 @ 11:35:34
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0