Hälsa på bebis!

Hejsan
är fortfarande förkyld men det är mycket bättre nu än igår=).
Idag ska jag gå och hälsa på Hilma min sötaste=).
Får se vad vi hittar på men något blir det ju, får se om jag ska vara med Elin och Fred i kväll får se om jag orkar det och om dom vill det=).
 Vart har alla era fina kommentarer tagit vägen? =(.

Nu ska jag bara hänga upp tvätten sedan ska jag gå till mamma och hälsa på och sedan blir det nog att hälsa på bebisen=).

Jag ska försöka att inte glömma kameran så att jag kan ta kort på Hilma=).
Kramar Nettan!

♥Bebis♥
(bilden är tagen i Åre i julas)


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Jaha hade du:) Nej usch, båda var lika svår:p Vet inte vad det var med mig men jag var verkligen trög på de proven.

Ha en fin dag!

2009-03-14 @ 12:24:02
URL: http://hagenvald.blogg.se/
Postat av: Nettan

Elin; Ja båda var riktigt svåra, men hörförståelsen var lättare i alla fall.

Desamma=)

2009-03-14 @ 15:50:00
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0