Ont i halsen!

Som sagt så tjatar jag än om min hals, det gör ont & ont och ytterligare ont, hur ska man ta sig till?, det känns som att någon sitter med en kniv och skär upp hela halsen inne från, låter inte trevligt men det är så jag känner det!
När jag äter (tuggar),sväljer, nyser och hostar så gör det ondare i halsen ondast gör nog när jag nyser för då känns det som att högra delen av halsen ska åka ut (på min högra sida så har min mandel blivit äckligt stor och hela den sidan känns, ska jag tala om).
Hoppas det snart blir bättre för jag kommer ju snart bli knäpp på mitt lidande.
Sjukliga kramar Nettan!

När man är sjuk är det bra att ha en bild på en piggelin(glad,frisk) tjej=)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Krya på dig och hoppas att du blir bättre i halsen! :) Vi ses på torsdag. Puss<3

2009-03-03 @ 20:01:45
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: nettan

Beatrice; Tack och det hoppas jag oxå att jag gör=), Ahh puss<3=)

2009-03-04 @ 11:10:50
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0