Skoltröja + byxa!

Idag har jag haft nationella i engelska man skulle skriva en berättelse så man fick två alternativ att välja emellen jag valde att skriva om min framtid var jag tror att jag bor då och gör och jobbar med & såviadre. Efter hade vi rast från 09.50 till 11.30.
Matrast hade vi från 11.10 till 12.55 och sedan hade vi 2 lektioner sedan slutade vi.
Vi fick i alla fall våra skoltröjor idag samt byxa, jätte snyggt;).
Så när vi fick kläderna så blev det såklart att springa på toaletten och byta om till mjukiskläderna=).
Idag har jag mest segat på macken med mamma samt Maria sedan kom Elin och Fred till macken och dom var där en stund och var sociala ihop med mig=).
Men ska se "Tonårsliv del1" på webben nu.
Nattiskramar Nettan!

Min tröja framifrån;)

Min tröja bakifrån, alla namnen i 9c

Mina byxor bakifrån

Mitt namn på rumpan:)


Kommentarer
Postat av: Julia

Riktigt snyggt med namnet på rumpan:)

2009-03-25 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0