Ta vara på tiden tillsammans!

Glöm inte bort att säga till dina käraste att du älskar dom och ta vara på chansen att krama på dom så mycket du kan, blir ni arga på varandra tänk posetivt och inte på det negativa och bli sams så fort som möjligt, gör allt för dina käraste för allt kan förstöras på bara några få minuter, jag vet, jag har själv varit med om att.

Ta vara på tiden tillsammans, krama dom så mycket du orkar och glöm aldrig bort att säga att du älskar dom, du kan aldrig säga dom orden för mycket.

Släppt allt ni håller på med och ge varandra en kram, allt kan förändras på bara några minuter så ta vara på chansen tillsammans.

♥Ta vara på tiden tillsammas♥
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hej! Kolla gärna in min blogg där jag säljer smycken, så fort jag får tid över att göra nya villsäga - min son tar väldigt mycket tid också. (läsa om oss gör du på http://saabiina.blogg.se )

Ha en bra dag och jag hoppas du kikar in på mina bloggar!

Kram! :)

2009-04-01 @ 00:14:07
URL: http://saabiina.blogg.se/smycken
Postat av: Moa

Jätte fint skrivet för man vet ju som sagt aldrig när "tiden tar slut" och då ska man visa sin kärlek till varandra så länge man kan, nu när jag har skrivit detta meddelande ska jag gå och ge min man och mina 2 underbara barn varsen kram och säga att jag älskar dom för jag vill att dom ska veta det om det skulle hända något,den käraste kan ryka när som hälst.



Kram!

2009-04-05 @ 13:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0