Roligt ihop med Elin,Fred och Hilma!

Idag har jag varit i skolan och som vanligt så slutade jag vid klockan 11.30 och sedan hämtade magnus mig och jag gick av hemma hos dom och tog med mig Hilma till macken, och där åt Hilma lunch sedan så gick vi hem hon och jag och Pelle. Hemma så åt  Hilma och jag våfflor med grädde och sylt *mums* det tyckte Hilma med men hon tyckte grädden var godast=). Efter det goda så lekte Hilma och jag och såvidare och sedan kom Kristina och Hilma och jag följde med in till Oskarshamn för Kristina skulle köpa en mini hamster, jättesöt=) och efter den långa tiden i djuraffären med mycket krångel vilken bur vi skulle ha och mycket mera så sedan åkte vi hem tillslut.
Kristina släppte av mig hemma hos Elin och Fred med Hilma och där ifrån gick vi 4 hem till mig och när vi var hemma hos mig så kom vi på att vi kanske kunde låna en film på macken, så vi gick till macken och tog en film och en coca-cola och en påse chips (har typ inte ätit godis nu på 4 veckor så jag gottade mig lite extra idag).
Nu har vi i alla fall kollat på en film, som jag inte kan rekomendera den var jätte vidrig med en massor utav tortyr så vi stängde av och gick ner och satte oss vid datorn som vi nu sitter vid, Elin sitter vid en dator och jag vid en *fniss*.
Kramar Nettan!

Hilma äter våfflor=)

Hilma är en cooling när vi går hem från macken=)

Elin och Hilma leker, gulligt=)

Elin och Hilma = sötast=)

Gulligaste paret ever, såklart har jag ju tagit bilden också;) *fniss*
 
 Fred och Hilma pratar=)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Rikttigt söt liten tjej du har.

Ta hand om er och ha det toppen kram!

2009-03-23 @ 16:39:55
Postat av: nettan

Annelie; Tack så mycket men hon är inte min i direkta ord, hon är inte mitt barn men älskar henne jätte mycket för det.

det ska vi göra, Kram!

2009-03-23 @ 18:01:05
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0