En dag med min underbaraste!

Idag har jag varit med min älskling Hilma=), fast innan det var jag i skolan och idag hade jag prov i kemi och man fick ha med sig boken det var faktist väldigt bra hehe, men man fick bara sitta 40 minuter med provet så jag hann inte svara på alla frågor men det var jag inte ensam om.

Som sagt efter skolan så gick jag till Hilma och hälsade på, som vanligt så bytte jag kläder på henne (dom blev blöta när jag skulle tvätta hennes hår och så tycker jag det är kul att välja nya kläder) och efter det så åt dom medan jag följde med Kristina till Högsby till apoteket och hon köpte medecin och jag hittade ett par jättesöta nappar så dom köpte hon också=).
Sedan när vi kom hem så byggde Emma,Hilma och jag en koja (en rätt enkel koja med bara en filt som jag satt fast i två garderober och under en sparbössa *fniss* och lade in ett överkast man kunde sitta på och ett par kuddar, så det blev riktigt mysigt=).
Hilma och jag har haft en "fotodag" jag har sprungit runt med min kamera efter Hilma och tagit kort (Emma var inte hemma då) och sedan satt Hilma och jag nere vid spegeln och tog kort på oss båsa hihi *fniss*.
Imorgon har jag lust att låna Hilma och att hon kanske kan sova hos mig, alltid lika roligt och mysigt att vara med henne=).
Kramar Nettan!

Dom nya napparna vi köpte

Den enkla kojan=).

En rolig bild på Hilma och mig *fniss*.

Hilma ligger med benen i kojan och resten utanför *fniss*

Hilma tycker det är roligt när jag har hennes napp så hon brukar stoppa in den i munnen på mig hihi så kände mig bara tvungen att ta en bild på hur det ser ut *fniss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0