Klart jag vill vara med er!

Idag kände jag bara att jag verkligen inte ville gå till skolan, kände mig allmänt trött och mådde rikitigt dåligt, men efter att mamma hade övertalat mig att jag skulle gå (som tog ett bra tag) så skjutsade mamma mig till bussen (det spöregnade ute idag så mamma skjutsade mig)  och sedan var jag hela dagen i skolan i alla fall om det hade vatit tjaffs innan, men  dagen har varit bra och jag har hunnit med mycket också, som tex ett biologi häfte som ska lämnas in vecka 17 det är jag snart klar med (bättre att vara i tid än att stressa sista veckan).
Påväg hem från skolan så pratade jag med Elin och Fred eller dom pratade med mig om detta hehe om vi skulle hitta på något i helgen, och det är ju alltid roligt att vara med dom så det är klart jag vill.
 
Nu har mamma och jag ätit en god middag tillsammans och snart ska vi gå till macken en sväng eller om det blir att vi tar bilen.
Kramar Nettan!

Hilma vid en klätterstälning som vi var och lekte vid i torsdags hon och jag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0