Gud vad jag älskar dig gumman!

Nu har jag suttit och segat med en kopp té framför tv:n och kollat på "Simpsons" alltid lika roligt och sjukt program hihi=).
Innan jag satte mig framför tv:n så tog jag en lång och skön dusch, alltid lika skönt och avslappnande.

Tänkte på en sak kanske blir att vara med Elin och Fred på fredag för på lördag var dom bort bjudna, så på lördag ska jag nog vara med bebisen Hilma=).

Saknar dej Hilma, du betyder men jag kommer någon dag nu i veckan och såklart i helgen men tills på torsdag måste jag vara hemma och plugga, men sedan på torsdag kan jag ju alltid hälsa på dig hjärtat:).

Men ska nog gå upp och lägga mig i min säng och kolla om det är något bra på tv:n.

Tänkte på en sak gud vad stor min lilla tös har blivit.
Hon pratar långa meningar som "ja vill föja me" alltså jag vill följa med och mycket mycket mera, hon vill ofta bära klänning för då kan man dansa säger hon=).
Vissa personer frågar vad hon säger ibland när hon babblar på och jag "översätter" glatt men tänker alltid typ man hör ju vad hon säger varför frågar dom då? men jag känner ju henne så himla väl så jag vet ju vad hon menar när hon vill ha något eller jag vet vad hon menar när hon pratar så jag kan ju hennes "språk" hihi=)
♥Gud vad jag älskar dig gumman♥

Kramar Nettan!

Hilma på en rutchekana från i torsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0