Bra dag fast med lite undantag!

Nu har jag precis lagat mat åt mig och pappa "raggmunk" blev det, riktigt gott (Föresten pappa brukar åka på måndagen och komma hem på torsdagen men nu ska han jobba i oskarshamn i 8 månader, så nu kommer han hem varje dag=)).
Idag var oxå Jessica och Johan tillbaks i skolan igen (dom var sjuka hela förra veckan), men nu är dom tillbaks med nya tag, det är ju bra=), föresten Jessica fyllde 16 år igår, grattis på dej gumman=D.
på tal om skolan så va det e väligt rolig och bra dag i skolan idag, fast på idrotten blev jag riktigt arg på min idrottslärare, jag säger bara ta reda på fakta innan du öppnar munnen!
Föresten igår var jag hos gullungarna Emma & Hilma och hälsade på en liten stund medan jag lämnade lite saker som Hilma hade med sig när hon sov hos mig i Fredags=).
Mina sötnosar var som alltid lika snälla och gulliga som vanligt (men så klart kommer det ju upp en sur min ibland, och när "John blund" är på väg blir det ju oxå så).
Nu ska jag snart sätta mig med lite läxor jag har, sedan klockan 20:00 ska jag se på "En annorlunda familj".
Bamsekramar Nettan!

Hilma med sin fina lila luvtröja och den matchande kjolen.

Mina två små trötta prinsessor=).



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag håller med dig Nett! Ta reda på fakta innan du säger något jä*la Göran! Han är alltid så!:S

2009-03-02 @ 18:17:28
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: nettan

Beatrice; Tack att du håller med=), han har fn förstörst min dag för att han skrev och sa så till mig, det sårade faktist mig in på djupet. Jag hade inte behövt vara så upprörd samt arg idag om han inte hade skrivit så samt sagt, mamma skulle ta och ringa honom någon dag och fråga vad fn han menade med det han skrev! Kram=).

2009-03-02 @ 21:25:34
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0