Två dagar har gått!

Två dagar har gått och lika ledsen är jag för det, i dag gick jag i alla fall till skolan men det var ingen rolig dag i skolan,för jag tänker så mycket på allt som har hänt som tur var så var inte denna dagen så lång i skolan.

Mamma och jag åkte till Oskarshamn efter skolan och köpte mig två par nya skor,  kände inte alls för detta, brukar tycka det är roligt att handla men inte nu (men skona jag hade var spruckna på alla möjliga ställen, så det var dags att köpa nya skor i alla fall om jag inte kände för att).
Jag har pratat med Kristina idag och hon ser ut att må mycket bättre än igår, det gör vi alla.
Jag pratade med Jessica idag om mycket som har hänt nu och då kunde jag såklart inte hålla tårarna inne, blir att gå med näsdukar ständigt, men att prata om att är väldigt viktigt och att skriva är också jätte bra terapi.

Allt känns fortfarande overkligt, det kommer det nog också att kännas ett tag.
När vi pratar om att kan jag börja storböla men vissa tillfällen så kan jag vara som inget har hänt när jag pratar om att, men det är för att jag inte riktigt har fattat änu vad som har hänt.

Men Kristina du ska veta att jag tänker på dig och barnen!♥

♥Jätteledsna kramar Nettan!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0