Vad nyttig jag är!

Glömt att skriva att i söndags (altså igår) så har jag inte ätit något godis,läsk samt skräpmat med mera på vå veckor och istället när jag till exempel kollar på en film äter jag frukt och kolsyratvatten och ibland  té.
Har ätit popcorn någon dag men då var det inte micropopcorn för då gjorde jag popcorn på spisen med matolja istället för margarin.
Känner mig piggare när jag börjat mitt "nya" liv hihi, ska bara hålla på ett par veckor såhär sedan efter dom veckorna kan jag äta godis fast på till exempel bara lördagar då.
Måste bara skriva, gud vad duktig du är Jeanette=) hihi.
♦STOLT♦
Men nu ska jag sätta mig framför tv:n med mitt örttè =)
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

TE ÄR ÄCKLIGT! :O

Kaffe ska det vara <3

2009-03-11 @ 18:23:59
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Nettan

Beatrice; Té är gott:D

2009-03-11 @ 18:28:31
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0