En riktigt seg dag!

Hejsan
Idag har jag varit hemma ifrån skolan, mådde jättedåligt så jag stannade hemma, har haft väldigt tråkigt idag har legat framför tv:n den mesta tiden och så har jag inte gjort så mycket mer.
Min bror Marcus kom hit förut så han åt med mamma och mig, alltid lika rolit med besök:).
Har verkligen varit en seg dag, och riktigt riktigt tråkigt men man kan inte alltid göra något ibland är det sådanna här dagar ockå.

Nu ska jag gå upp och sätta mig framför tv:n en stund och bara ta det lungt och sedan ska jag gå och lägga mig.
Kramar Nettan!


Sekunder,minuter,timmar,dagar,veckor har hunnit att gå utan dig kvar på jorden.
När jag blundar ser jag dig
När jag gör saker tänker jag på dig
När jag är ledsen så är du med mig
När jag skrattar och är glad så sitter du i mitt hjärta
Oavsett om jag är glad eller ledsen så finns du med mig
Men när jag skrattar så är jag inte oftast så glad för det är bara mitt yttre för inom mig så sörjer jag fortfarande dig
Jag skulle ge vad som helst för att få tillbaka dig
Jag skulle göra vad om helst för att få se dig le en sista gång
'Jag skulle bena och bö för livet för att få prata med dig en sista gång
Jag skulle göra vad som för att tiden skulle spolas tillbaka och att du skulle vara här igen
JAG SAKNAR DIG
MAGNUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0