Har varit hos Fengur!

Jag och Hanna har varit ute hos hästarna:), alltid lika roligt men idag så red vi inte vi "gick bakom hästen" kommer faktist inte ihåg vad det hette det vi gjorde men ändå, vi gick i alla fall bakom Fengur och tränade honom så att vi ska kunna ha "släp" eller vad det heter hehe, har fullständigt glömt bort allt, sedan Magnus gick bort har jag blivit jätteglömsk och fått en "gröthjärna".
Men vi hade i alla fall jätteroligt:), vi gick förbi några kossor och kossorna bara sprang fram till staketet och glodde, så vi gick fram med Fengur då bara sprang dom iväg tills dom sedan kom fram och "pussade" Fengur det var jättegulligt:).
Sedan så såg vi några "håriga kor" dom var jättesöta, så jag bestämde att jag ville ta med en "bebisko" hem för den var så söt och en svart med "plattad" lugg hehe:), vill ha:).

Just det säg grattis till Hanna som fyller 18 år imorgon.
GRATTIS HANNA VIBERG 18 ÅR, hehe:).

Nu ska jag snart se "Wallander Hämnden"  spännande, har längtat hela dagen hehe, för mamma och pappa ville också se den så vi ska snart se den tillsammans:), älskar trillers och rysare men det kan gå med komedi också men det beror på vad det är för filmer:), men jag såg "Bröloppsduellen" förut idag och den var jättebra:)

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och se på film:)
Kramar Nettan!




Jättefin låt, ryser hela kroppen så fin den är.

Saknar dig Magnus
imorgon är det hela 2 månader du har varit borta ifrån oss, det är länge så länge har du aldrig varit borta förut.
Finner inga ord, jag vill bara skrika ut hur j*vla mycket jag saknar dig Magnus Olofsson, en underbar person som lämnade oss den 25 Mars, den hemskaste dagen i mitt liv.
Sov gott nu Magnus för det ska jag försöka att göra för din skull om du lovar att du sover bra för min skull.
God natt din underbara människa.
Älskad och saknad finns du i våra hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0