Kalmartravet!

Igår så var vi (mamma,pappa,Hilma och jag) på travet i Kalmar, vi kollade på när hästarna sprang och så var det lite tivoli där igår så Hilma åkte lite karusell också:),Hilma hade jätteskoj och precis när vi kom in på kalmartravet så skrattade Hilma och var jätteglad när hon såg alla hästar som sprang *hihi*:).
Karusellerna var gratis så Hilma åkte två gånger en gång i en båt och en gång på en häst:).
Vår häst sprang inte igår men vi gick och kollade på han efter travet sedan och Hilma tyckte det var jätteroligt, men han ville aldrig komma riktigt nära så att hon kunde klappa honom men hon klappade en annan häst i alla fall:).


Idag så är det toppen väder, solen skiner som aldrig förr och himlen är alldeles klarblå,
igår så kom vi hem så sent så Hilma sov hos oss tills idag, så vi har varit och handlat,varit hos hästarna och nu är Hilma hemma, och snart så ska jag till min kusin Jimmy som fyllde 13 år i Torsdags, så honom ska vi gratta och efter det så ska jag till Oskarshamn för att det skulle komma lite artister dit och det skulle vara uppträdanden och en massa saker:).

Min äldsta bror John och hans flickvän Hanna är nu på semester i Kreta, dem åkte i torsdags och kommer hem nu på torsdag, dagen efter att jag har fyllt år.
Jag hoppas att dem har det fint och toppen väder men jag är så avis *hihi*:).
Nu ska jag gå
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: maria

frågestund på bloggen! fråga hur mkt frågor som helst då är du verkligen jätte snäll! mriiias.blogg.se

2009-05-30 @ 20:08:52
URL: http://mriiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0