Klippt & färgat!

Idag har jag klippt och färgat håret:), men tyvärr så kan jag inte ta kort på det och lägga in på bloggen för att min kamera är fortfarande borta:( *suck*.
Men det blev i alla fall jättebra och jättefint, jag toppade bara håret och tunnade ut det och klippte kortare uppklipt, jag la också i massor utav små blonda slingor:).

Idag i skolan har vi inte haft några lektioner utan bara hållt på med musikalen, idag var det verkligen segt för jag ska ha smink och program så jag hade ingen att göra idag, för att vi ska börja med detta senare så jag och några kompisar har städat av secenen, det var lite mindre roligt men ändå:).

Ikväll så hälsade jag på Emma och Hilma, så vi hoppade lite studsmatta & så har dem köpt nät nu och satt upp, det är bra så att man slipper oroa sig för att Hilma ska ramla ner (hon är livsfarlig på studsmattan hehe).

Jag är jättetrött så ska nog gå och lägga mig lite tidigare idag, i alla fall gå och lägga mig den där sovbiten får jag se om jag har lätt för idag.
Kramar Nettan!

Hilma:)


Kommentarer
Postat av: Ida

nä. så söt:)

2009-05-28 @ 18:28:47
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0