Kollat sommarhus!

Ikväll så var mamma,pappa,John,Hanna,Marcus och jag och kollade på en sommarstuga, den var jättegullig och jättefin:), jag blev kär *hihi* och så låg den nära en camping och nära havet. Den ligger i Timmernabben.
Så när vi kom hem där ifrån så har vi snackat priser och så, typ vad vi ska bjuda och att vi inte ska ge högra än ett viss pris, vi får se om den blir vår:).
Imorgon ska mäklaren tydligen ringa oss och säga hur det ligger till och så, och så ska vi säga vårt bud.
Det är en jättesöt sommarstuga med 5 rum och så är det garage,vedbod och en friggebod och en stor trädgård så att hundarna kan springa fritt, och så är det staket runt om så det blir ju ännu bättre.

Föresten imorgon så har jag studiedag *jippi*:), fast nu är det ju faktist roligt i skolan med musikalen som vi håller på med fast lite segt ibland, men det är ju alltid skönt med ledigt för det:).

Grattis mamma i förskott, imorgon den 27 Maj så fyller min älskade mamma år.
Tack mamma för att du finns och valde att jag skulle komma till världen, och tack för att du är en sådan underbar person som alltid finns där när jag behöver dig, du gör livet så mycket lättare.
GRATTIS!

Nu ska jag snat gå upp och lägga mig
Kramar Nettan!

Grattis världens bästa mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0