Livet går vidare men hur lätt är det?

Idag har jag varit hemma, sov endast några få timmar inatt (läs mitt förra inlägg om ni undrar varför), jag har sovit en hel del idag på dagen för det och så har jag varit hos Kristina och sötnosarna Emma och Hilma:), ni ger livet en mening.
Usch jag känner mig fortfarande jättetrött och allt känns bara negativt just nu, men när allt känns så, så får man istället tänka på allt posetivt i denna värld bland allt det negativa.
Om jag skulle gå och lägga mig och sova, är så himla trött och mår piss.



Det är inte lika ofta jag skriver till dig Magnus
men du ska veta att jag ej har dig glömt
i mina tankar du sitter kvar, i mitt hjärta du har stor betydelse
du ska veta att allt inte är sig likt
livet går vidare, ja jag vet men hur lätt är det?
Vissa dagar jag skrattar och ler men andra dagar jag är i djupaste sorg av tårar och ensamhet
jag frågar om och om igen varför?
varför är världen så orättvis?
varför du och inte jag?
Älskad och saknad du leva kvar
Kramar Nettan!

Magnus och Hilma julen-06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0