Mors dag


 Idag är det Mors dag så jag vill säga grattis till alla mammor i hela världen, lika mycket jordbeboda som himmelbeboda.
Grattis alla världens mammor.
Grattis min älskade mamma och min älskade x-tra mamma Kristina.
Utan er så finner jag inget hopp.

Mamma
Du betyder så mycket för mig för i hela mitt liv så har du gått vid min sida
när allt har kännts tungt så har du stöttat mig
när sorgen och saknaden kommer så har du hjälpt till att dela den ihop med mig
Du är det som jag inte kunnde ha levt utan
En mamma har alla
i alla fall om den är jordbebod eller himmelbebod så har alla en
man har bara en så var rädd om den
JAG ÄLSKAR DIG MAMMA
och ska alltid göra det också, jag vill dela ytterligare en massa år ihop med dig
du är min mamma och jag älskar dig
Grattis på mors dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0