Nu är du spridd i minneslunden!


MItt första ljus som jag gjorde.

Och kortet jag skrev till.

MItt andra ljus

Och baksidan (blev väldigt suddigt)

Båda ljusen:)

Kristinas ljus

Emmas och Hilmas ljus.

Blommorna till dig från oss

Kristinas ljus i minneslunden

Mitt ljus i minneslunden

Här vilar Magnus, en underbar människa

allt är fortfarande overkligt men för varje sak så blir det mer uppenbart att du verkligen är borta, det är jobbigt och svårt att veta att du aldrig mera återvänder, men jag väntar på dig för varje dag som går ändå, för det känns att du snart kommer hem och att allt blir som vanligt igen, och att jag får vakna upp ur denna hemska mardröm.

Jag tänkte på en sak idag (eller Kristina påminde mig, har blivit väldigt glömsk under denna sorg) Magnus och jag kunde prata om nästan vad som helst, vi kunde till och med prata om mens *hihi* imponerande enligt mig.
Jag skämdes inte direkt för att prata om saker med dig, för det var så självklart att jag kunde det, du lyssnade verkligen på vad man hade att säga, du var en underbar människa och nu är du en underbar ängel istället.
Jag saknar och älskar dig Magnus min bästa extra pappa kram Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0