Spela kort = misshandel?

Haha ni kanske undrar vad jag menar med min rubrik "Spela kort = misshandel?" det är alltså så här, idag så skulle min klass på någonting på morgonen under två lektions timmar, men jag glömmde fullständit bort att jag skulle gå av vid pressbyrån (där vi skulle mötas) så jag gick av vid skolan och kom på att vi skulle mötas där nere, och så var det ju inte så lätt att gå dit själv sedan för jag visste ju inte vart det låg dit vi skulle.
Men jag var som tur inte ensam 7 andra hade också glömt bort eller inte visste var det var någonstans så det var ju ingenting att göra åt det *hihi*, jag,Jessica,Johan och Beatrice spelade kort och snacka om att jag var inne i att (dålig förlorare *hihi*), vi spelade något som heter "Knekt" och jag vann alla 3 gånger vi körde snacka om stolt haha:), men jag "offrade" min nagel, när det kommer upp två lika kort tex, två stycken 10:or så ska man slå på korten och så slog jag och Johans hand råkade slå till mitt lillfinger skit hårt så det började blöda under hela naglen, snacka om äckligt, men jag klarade mig och huvudsaken var ju att jag vann haha "skämta" :)
Kramar Nettan en stolt vinnare:)

Gullungen min


Kommentarer
Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 15:54:07
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0